Monday, May 30, 2011

My LiFe....

apa yang aku mahukan sebenarnya?
kenapa hati aku terasa resah gelisah malam ni..
kadang-kadang aku terfikir...
setelah pelbagai perkara yang aku lalui sepanjang hidup aku
apakah kesudahan kehidupan aku?
apakah kesudahan kisah cinta aku nanti?
siapakah yang akan menjadi soulmate @ mr perfect aku?
tak sabar rasanya... (cam miang la pulak.. hehehe)
huuuurmmm....
setelah apa yang aku lalui semasa kisah cinta yang lalu..
aku cepat merasa muak dan jemu dengan lelaki..
hanya kerana seorang lelaki ini aku melukai hati dia..
tapi.. langsung tak ada niat aku nak melukai hati dia...
dia yang tulus menyintai aku...
menyayangi aku dan sentiasa ada untuk aku disaat suka duka susah dan senang...
adakah aku menyesal melukai hati dia?
menyesal meninggalkan dia?
kenapa aku tak pernah nak hargai dia?
kenapa aku tak pernah cuba menyerahkan hati ini untuk dia dengan tulus ikhlas?
terasa cinta aku untuk dia hanya satu persinggahan...
kadang-kadang.. aku terasa simpati kat dia..
setelah apa yang dia dah korban kan macam-macam untuk aku..
ini yang aku balas kat dia..
setelah difikir-fikirkan balik...
aku tak boleh memaksa hati aku untuk terima dia..
cinta itu bukan satu paksaan.. ia akan hadir dengan sendiri....
hurm.. entahlah... pening aku memikirkannya.....
kesudahan kisah cinta aku hanya Tuhan saja yang tahu....

1 comment:

  1. cinta memang x boleh d paksa... tp jgn sampai kita akan menyesal 1 hr nanti atas kehilangan 1 cinta yg tulus... carilah org yg mncintai kita, jgn cari org yg kita cintai... krn, org yg mncintai kita akn kekal mncintai... tp org yg kita cintai, 1 hr pasti akn pergi mninggalkan kita...

    ReplyDelete